söndag 30 september 2012

Baloo lös ute första gången

Hejhallå! Nu var det sjukt längesen, men jag känner inget bloggsug längre, inget att prata om, inget som händer i mitt liv just nu. Bara en massa skola, och jag måste få tid för vänner också och det blir oftast efter skolan så bloggen är tyvärr inget jag hinner med, men kommer ha kvar den iallafall :)

Idag tränade jag Baloo en stund med mamma på en äng, första gången jag släppte honom lös ute..  Det gick väl sådär.. Han är duktig på inkallningar oså men när han ska gå fot så gör han inte det, och ibland får han för sig att bara springa iväg, då måste jag springa åt andra hållet så att han springer efter mig, det gör han ju men sen är han borta lika snabbt igen. Jaja det kan inte gå bra hela tiden, blir nog att träna mer på gården innan jag släpper honom :)

Gullet med sitt regntäcke i Fredags <3

1 kommentar: