tisdag 4 september 2012

halsont, allergi osv.

Trött. 
Rinner i ögonen hela tiden, gjort det nu lite ibland den dagen min syster åkte till Tunisien o jag sov i hennes rum. Mer än 1 vecka är det väl. Vet inte om det är katter jag är allergisk mot, för det blir så hemma hos Bea som också har katter. Men jag vet inte. Har ju även blivit så i bilen? Aja. 

Jag måste gå ner i vikt, men det är så jävla svårt att göra det på egen hand. Jag misslyckas bara hela tiden. Borde ha ett gymkort, men jag vet att det typ aldrig blir av ändå, och det enda som är roligt på gym är löpband och crosstrainer, men då får jag ju typ ingen variation.. Vill att det ska va hyffsat roligt också liksom. 

Börjar bli sjuk också. Mamma har varit sjuk och typ sjukt ont i halsen, så smakade hon min latte igår så vi drack liksom ur samma, och nu har jag också lite småont i halsen. Jag får se hur det är imon, hoppas verkligen att det är bättre! 

CIAO. 



3 kommentarer:

  1. Börja med en sport! :D Eller ut och spring med Baloo? Tror han skulle älska det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har ingen sport jag vill börja på.. förutom ridning men vi har inte råd med det.. och dansen vi testade var sjukt tråkig..
      mjo men jag ger upp så lätt när jag är ute o springer :c

      Radera
    2. Lyssna på musik som man blir jättetaggad av! Och spring för Baloos skull :D Jag började springa för Tysons skull, sen när jag kunde springa lite längre utan att dö tyckte jag det var kul också! Sen blev jag så glad när jag såg hur kul Tyson hade! Peppade mig jättemycket, man blir så glad när man kan göra sin vovve lycklig och ta energi ur dessa stirriga terriers :)

      Radera