söndag 2 september 2012

Sista. Ebay. Skal.

Jaha, nu är sista helgen på campingen för detta år slut, tråkigt. Vill gärna vara där varje helg året om. Det är så himla mysigt. Speciellt kvällarna med föräldrarna när vi äter god kvällsmat och tittar på tv tillsammans sen tar vi oftast något sött efter och smaskar på. Blir aldrig samma sak här hemma. Men nu ska det sluta vara så deppigt här! 

Som sagt kom vi precis hem typ. Pappa lagar kvällsmat, blir pommes och något annat som vi ska käka efter att jag och min syster och frida har varit på "träning". Det är en testomgång, någon dans som vi ska testa på. Tar även och testar saken efter det som är i 30 min, det vet jag dock inte vad det är. Även om det inte är förens kl 18 så sitter jag här i linne, oversizetröja och tights, redo för dans! 

Jag har försökt att hitta lite roliga skal till min galaxy också. Först hittade man Narutoskal (animen som är lite av en drog för mig), lite olika karaktärer därifrån. Blev sjukt sugen på ett skal med en av mina favoritkaraktärer, Orochimaru som han heter. Men jag är inte riktigt säker. Färgen var inte så snygg, riktigt ful faktiskt, den var lite beigeaktig eller så, lite grisrosaorange..
Sen så hittade jag ett simple plan skal (mitt favoritband från 7 år tillbaka) och jag blev kär i det också. Lite billigare, och tror att det är mer nödvändigt också. Haha men jag är pank just nu. Har 200 i kontanter som jag skulle kunna betala tillbaka pappa med om han beställer skalet, men de går nog åt till kläder istället. 

Ja nu har jag babblat länge, nu glor jag senaste avsnittet av Naruto, inte hunnit det än! 
En liten jag! Gammal bild med långt hår.. -.-'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar