söndag 16 september 2012

Långt inlägg.

Gör ett litet kvällsinlägg innan jag måste sova. SKOLA IMON JU. WIHU.
Faktiskt så är våran skola great, jag älskar den, inte alls farligt med lektioner osånt där bland andra folk, som jag bruka tycka. Dock har vi inte haft idrott än, känns sådär att ha det med nytt folk. Jag liksom klarade av först i 9an att vara med på idrotten ordentligt, och då hade jag ändå gått med dom personerna i nästan 3 år, jag kommer inte klara idrotten här, med nytt folk, jag vågar inte. 

Jag peppar som bara den till kultcon! Fast det är typ 1½ månad kvar.. Det är för långt!
Men det ska bli skitkul. För jag ska cosplaya tillsammans med en kompis på lördagen, så vi ska gå där och ba aaawwyeah! Dock blir det nog inte att jag cosplayar första dagen, vi får se. Men lördag och söndag är 100% sure! Nej jag måste sluta prata om det, blir alldeles för pirrig av längtan! 
Tror även att jag ska be pappa att beställa biljett till confusion i göteborg, men det beror på först och främst om min kompis beställer 100% säkert och om jag hinner för de är nästan slut :( Men jag hoppas för jag orkar inte vänta så länge som jag gjort hittills igen! 

Jag är knasig. Det finns så mycket jag vill göra med mitt utséende just nu. Jag vet inte.

1. Jag vill pierca mig igen, en till i överläppen så att jag får angelbites, tycker det är grymt snyggt!
2. Jag vill färga håret lila, och om jag inte skulle trivas har jag en extra flaska med rött som jag vet att jag trivs i.
3. Jag vill börja använda lösögonfransar, för jag hatar mina fransar, de är både korta och tunna, men det skulle kosta så många onödiga pengar..
4. Jag vill tatuera ett japanskt tecken som betyder "Mamma & Pappa" någonstans, så gullig är jag!


För att äckla er lite ska jag berätta om något som hände mig för några minuter sen. Jag drack mitt goda goda goda citronte. Alltså te, som jag sedan lagt citrongegga i. Drack det som ingenting. Sen när jag nästan är färdig. Så smakar det jättekonstigt, nästan som spya. Då sitter jag o tänker på det medans jag dricker (att det smakar spya) oså är det en stor fet citronklump som inte hade lyckats smälta som bara far in i munnen på mig, USCHUSCUSCH jag är superäcklad just nu.
Tatueringen jag vill göra :)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar