söndag 16 september 2012

Träning i skogen (video)

Bestämde mig för att ta en runda i skogen med Baloo idag, träna lite lydnad. Men eftersom att Dynan följde med och sen inte vågade gå längre för att hon antagligen inte hade varit längre bort från hemmet tidigare så jamade hon och jag blev orolig att hon inte skulle hitta tillbaka om jag försvann, fånigt va?
Men jag körde lite träning på vägen hem iallafall. Har en fin liten grusväg man kan träna lite med långlina. Nästa gång ska jag se till att Dynan är inne så att hon inte hänger efter och att ha tillräckligt batteri på kameran så man kan spela in flera olika övningar för att sedan klippa ihop i en liten film, tyvärr fick jag bara med en övning. Tränar med långlina för att jag inte litar på att ha honom löst än :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar