söndag 9 september 2012

SEGT

Vet inte vad det är för allvarligt fel på denna datorn just nu. Eller internet på den. Försöker att byta header men när jag trycker på "utforma" så vill den inte ens ladda, samma sak när jag ska skriva inlägg. Måste klicka typ 10+ gånger innan jag kan skriva. Men när jag ska ändra design o allt går det inte ens för den vill inte ens ladda, jävla skit. 
Har inte bilden på någon annan dator heller, och facebook förstör kvallen så hårt så därifrån tänker jag inte ens ta den. Nej nu märker jag att jag bara tänker tjura hela tiden, då är det inget roligt för er läsare så jag säger väl godnatt nu så hörs vi imorgon. Ciao!

Ni får ett litet léende från mig iallafall.

1 kommentar:

  1. Ja så tråkigt att ladda upp bilder på FB för bilderna får asdålig kvalité!

    SvaraRadera