lördag 8 september 2012

Pinsamt.

Hallå där! Nu är jag här igen då med inget intressant att skriva om egentligen.
Vaknade runt halv nio idag, så jag tog en morgonpromenix med hundarna. Eftersom jag fortfarande känner mig lite krasslig så blir det inga långa turer tyvärr :/ Iallafall så mötte jag först en liten hund direkt när jag kom ut typ, Baloo ville såklart vända sig om hela tiden, men han skällde inget eller så. Men så mötte vi ett par till samtidigt och då bröt typ helvetet ut. Molly skällde och drog och likaså Baloo. De andra hundarna betedde sig ungefär likadant. Men jag vet inte hur jag ska göra för det går inte så bra att träna Baloo när man har Molly och går med samtidigt. Men jag försökte sätta honom ner men han var ju GALEN. Det funkar inte ens när jag går med honom ensam. Han hoppar och far som en groda. Vet inte vad jag ska göra för att han ska sluta. Och dendär kursen hjälper inte, inte när det gäller hundmöte för de hundarna är han van vid nu så han skäller inte och beter sig inte så som han gör när vi går här hemma. Det är verkligen pinsamt. 

Jaja. Hundarna fick mat efter och sen har jag sprungit och letat efter nagellack till min cosplay (SOM KOM IGÅR!!!!) Men hittade inget som var i rätt färg :( Jaja, det får jag väl köpa eller låna av någon. Vill egentligen ta på mig cosplayen och ta lite bilder men wigen är inte stylad så det är inte någon bra idé tror jag inte.. Eller? 
Vore kul att testa egentligen lite sminkning till den iallafall. Tror jag gör det, bilder på det sen förhoppningsivs! 

Btw jag ömsade skinn nyss, fett coolt! 


3 kommentarer:

  1. Finns det inte någon kurs som handlar om just hundmöte då? Vet att JKPG hundbruksklubb hade en, de kanske ska ha en till?
    Träna mycket ensam med honom :) Och var inte rädd för att ta honom i nackskinnet och trycka ner honom om han inte lyssnar!
    Är det verkligen skinn? xD Ser ju nasty ut

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mjo men eftersom mamma vill o betalar för att jag ska gå på andra så har vi inte pengar till en till.
      HAHA nej det är ansiktsmask ;)

      Radera
    2. Aha :O
      HAHA tänkte väl det! Fan vilken läskig

      Radera