måndag 3 september 2012

MYCKET TEXT.

OKEJ VILL SKRIVA LITE.
Hej. Skolan idag var rätt chill, ÄLSKAR MÅNDAGAR. Massa media hela dagen, ett vanligt ämne, och det  är mitt favoritämne engelska! Våran lärare är så kuul. Vi kollade på south park på lektionen.. Handlade om facebook. På något konstigt sätt så nämns facebook varje lektion. Ja på medialektionen är det ganska självklart eftersom facebook tillhör sociala medier. Men på matte, engelska, svenska o allt sånt. ALLTID facebook. Vi tror också att facebook kommer vara ganska dött inom 5 år. Men jag kommer föralltid älska facebook! Såsom med bdb/dv som är rätt utdött för några år sen, men tack vare alla underbara grupper som innehåller alla mina intressen, ja jag är bra.
AHUM. BACK TO SCHOOL. 
Vi var ute och spelade in ljud idag på en av medialektionerna. Det var himla kul eftersom en av de som var i min grupp bara var så himla ledande, och det är tur att någon är det. Han sprang efter en tjej med rullväska, gick bakom henne med en mick och spelade in när den lät. Ehm, varför detta? Jo vi skulle spela in olika stadsljud, alltså sånt som vi kan höra när vi går på stan en vanlig dag. Sen ska vi redigera och klippa ihop lite grejor någon gång. Vi åt godis, eller ja det va några som bjöd på det när vi gick in o kollade i ett hus där de satt upp massa saker som handlade om misshandel och annat, himla fint gjort. 

Lämnade in min kamera idag till elgiganten, så ska de skicka vidare den så den ska lagas. Ja den är ju lite handikappad, måste omformatera kortet efter varje gång jag fotat så bilderna försvinner. Det visste ni ju sen innan, så vi bytte kort. Men eftersom det blev samma sak igen så var det något i kameran antar vi. Så får inte den förens om ett par veckor, DEN FATTAS MIG :'( 
Nu blev det himla mycket text, ska nog ta och sluta nu, ingen vill läsa detta ändå.
Kände bara för att skriva av mig lite, är inte van vid kaffe 8D 


En låt jag drogat i någon timme nu; 

1 kommentar:

  1. Låter som rolig skola och klass!
    Hoppas man kan få lite bilder på mig och Tull sen då ;)

    SvaraRadera