fredag 14 september 2012

Lite smågrejs

Måste bara säga att, det kommer inte bli jättemycket bloggning just nu. Min kamera är inne på lagning så kan därför inte ta några bilder som duger. Headern får ju också vänta pga det. Blir väl några småinlägg då och då, som dethär. 
Äntligen Fredag säger jag bara. Hela denna veckan har varit så seg. Men jag gillar verkligen min skola. Bara det att just nu har vi sjuuukt mycket att göra. Och eftersom att jag inte kommer åt det jag ska jobba med hemma så får jag vänta, sen på måndag lägger jag över allt på dokument och sen har det där tills det är klart, först när en uppgift är klar så flyttar jag tillbaka den till min speciella sak för skolan, annars går det inte att jobba hemma. Jag och Johanna har jobbat skitmycket med samhälle idag, och det bästa är att vi kan sitta och asgarva åt något, men samtidigt kan vi jobba jättebra! har redovisning nästa vecka, jag är lite orolig eftersom att jag var sjuk en hel vecka och den veckan har inte min grupp jobbat heller, aja det löser sig nog, bara att skolan är stenhård med deadlines. Aja!

Nu ska jag släppa ut hundarna lite snabbt på gården så att de kan kissa av sig, sen kryper jag ner i sängen och kollar supernatural, måste kolla klart på andra säsongen.. Bai! 

Och det är sånna bilder man får leva med tills kameran kommer. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar