torsdag 21 juni 2012

Tacobuffé, mot falkenberg



Dagen började med att jag och min syster åkte in mot stan. Stannade på Rusta och där köpte vi solskydd till syster och värmeskydd och torrshampoo till mig. Har inte testat värmeskydd än men det ska jag börja med efter att jag klippt mig, förhoppningsvis nästa vecka någon dag, men torrshampoot är jättebra för det har jag testat tidigare! Sen drog vi oss vidae till A6 för att köpa en hårborste till min syster xD Vi åt sedan på Olsen twins, blev en liten tacobuffé, mums! Ät så mycket du vill, blanda hur du vill stod det på en skylt vid vårat bord, tur det eftersom mitt låg helt rörigt! Men nu sitter jag i bilen och lyssnar på musik, hittade min gamla mp3 med ALLA Simple plans låtar på, älskar<3 Är påväg till Falkenberg, vi firar midsommar där imorgon med lite släktingar och god mat, drinkar och såklart jordgubbar! Men nu ska jag stänga datorn då batteriet tar slut inom 20 minuter.. Men jag kommer antagligen blogga lite när jag kommer ner. Kameran är med så jag hoppas att jag tar någon promenix och försöker ta lite bilder, ciao ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar