torsdag 14 juni 2012

Gårdagen/Morgondagen




Såhär såg jag ut på balen, min syster fixade sminket. Ganska enkel sminkning som ni ser med lite eyeliner, ögonskugga och mascara. Vi tänkte locka mitt hår egentligen men kom fram till att det var bättre platt så det fick va. Iallafall så blev kvällen helt okej, dock lite seg och tog slut väldigt snabbt. Årets cabaré var kanon! Alice i underlandat ihop med lite queen, så det ska va ju! Har dock inga bilder från något av det vilket jag ångrar lite. Imorgon är det skolavslutning, vet inte om jag ska se det positivt eller negativt längre. Skönt med lov, skönt att börja i en skola med något jag verkligen vill göra, men ändå känns det som om jag kunde väntat ett tag till innan jag verkligen var redo för att "växa upp" om man säger så. Slår vad om att jag kommer gråta floder imorgon. Lite efter avslutningen ska jag iväg och kolla när min brorsa springer ut på studenten, vi kommer att ha fullt med folk här och käka lite gott. Ska försöka fota lite under dagen imorgon också så att ni kan få lite bilder att titta på, även fast jag är lite anti min kamera just nu, hehe. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar