onsdag 20 juni 2012

Grillkväll

Här är de flesta bilderna från grillkvällen, vi åt verkligen en massor igår. Det började med att vi möttes vid konsum för att köpa all skit. Sen drog vi hem till Madde, jag hade fetaste packningen att bära på faktiskt :'( Iallafall så när vi kom hem till Madde började vi direkt med grillen, Karl fick sköta dedär för annars hade vi nog bränt bort Maddes trädgård. Vi började med att grilla hamburgare och det var supergott! Grillade är lätt bättre än de man steker i pannan. Iallafall så fortsatte vissa med att grilla korv medans jag tog en hamburgare till istället. Sen var det några saker som såg ut som järper, fast det va det inte.. Så grillade vi det också, sen även något kött. Var redan då väldigt mätt, men självklart fortsatte vi med grillade bananer med smält choklad i, det är supergott verkligen.. Efter det blev det även kladdkaka, sen hade vi ätit klart! Vi satt uppe till 02 o snackade, alla somnade typ direkt, jag somnade efter 30 min, sov 1 timme sen kunde jag inte sova mer.. LYCKAT !
Jag vill köpa amnesia, det var askul att spela hos Madde, även om jag typ dog för att jag blev så rädd, men det är verkligen värt att skaffa det ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar