måndag 4 juni 2012

Äventyr med mamma !

Juste, var ju och tog HPV spruta idag, usch den gör så ont :( Iallafall så hämtade mamma mig efter skolan för att åka dit då, väl där satt jag, mamma och hon som tog sprutan och pratade om sommarlov och allt för att jag skulle koncentrera mig på annat så att jag inte svimmade, som jag nästan gjorde förra gången jag tog sprutan. Fick lite biverkningar efter, men bara trötthet och huvudvärk. Iallafall så stack jag och mamma till en liten affär efter för att jag skulle hitta en balklänning, men gjorde inget fynd där ! Vi skulle åka och ta en mjukglass men det slutade med att vi åt på McDonald's istället, eftersom vi har sån tidig lunch på måndagar var jag svinhungrig. Sen åkte vi till plantagen och sen vidare till netto för att köpa lite naturgodis, och nu sitter jag här, lyssnar på musik och mår allmänt bra ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar