fredag 1 juni 2012

Att göra i helgen



Jag har nog lite att göra i helgen iallafall! Bea har lånat hem 7 st Samurai deeper Kyo + 2 Gravitation så jag ska börja läsa massor igen! Läste klart 1a Kyo idag i skolan dock.. Sen så har Jasmine lånat mig hana kimi som jag är såååå förälskad i, alltså han som till vänster på fodralet som har ljusare hår, HAN ÄR MIN! Shit, jag orkar bara inte <3
Och en sak till, jag förstår mig faktiskt inte på er som säger att japaner är konstiga och fula och kallar dom för snedögda, och er som tycker jag är konstig för att jag tycker om japaner, herregud kan inte folk få ha sin egen smak eller ? Så mycket som ni skrattar åt mig och mina japaner kan jag skratta åt er och era övermusklade snubbar, men det tänkter jag inte göra. Men helt ärligt jag är trött på att folk säger att jag är konstig bara för att jag har min egna smak, fy på er.

1 kommentar:

  1. Du kan få låna alla Gravitation av mig om du gillar dom! :)

    SvaraRadera