fredag 8 juni 2012

Liseberg, wiho !


Wiho! Liseberg igår var awesome! Jag åkte balder 4 gånger, kanonen 6 gånger, uppswinget kanske 4 det med och kållerado 3 gånger, jag åkte väl allt förutom de saker som är till för småbarnen, men höjdpunkten den kvällen var ändå Spökhotellet Gasten. Gick längst bak och fick alltså det läskigaste enligt mig iallafall, och enligt de flesta är det värt o vara längst bak, folk liksom kom bakifrån o skrämde och ibland följde dom efter oss liksom och då var jag som ett offer.. Men det bästa var nog en snubbe där som såg ut att vara snygg bakom dedär sminket de hade, han blåste mig i örat o håret flera gånger, kan inte säga annat än att det var riktigt mums! 
Vi fick många kommentarer om våra tröjor, t.ex barn som tyckte dom var coola och ett annat tjejgäng som tyckte desamma, tacka trollface !
Försov mig idag, vaknade upp vid 11 och kände direkt att det kommer ta ca 1 timme att äta o allt man gör hemma och sen komma dit, då skulle det bara va 1½ timme kvar innan jag slutade och det var verkligen inte nödvändigt nånstans, så jag fick strunta i skolan idag, även om jag kände för att åka dit.. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar