fredag 22 juni 2012

Hårgrejer!

Har hört från min syster att man ska sova med hög toffs för att det tydligen inte sliter lika mycket på håret? Hoppas nu att detta påstående är sant, för idag börjar jag! Har bestämt mig för att jag ska göra allt för att mitt hår inte ska vara lika slitet som tidigare. Jag tycker det märks att jag bryr mig lite mer om mitt hår nu när jag köpt värmeskydd till det och även torrshampoo samt testar med att sova med hög toffs, och jag hatar verkligen att sova med toffs annars. Jag kanske köper ricinolja också, det ska tydligen göra så att håret växer och även ögonfransarna. Man smetar olja i hårbotten och vid fransroten och låter det vara i minst 30 minuter eller något. Antingen beställer jag från internet eller så köper mamma det i nån affär trots att jag envisas med att det är dyrare i affärerna.. Men nästa vecka beställer jag iallafall klipptid sen får vi se när oljan blir av, förhoppningsvis beställer vi den redan nästa vecka eller om 2 veckor om mamma är lite snäll! 
Men nu måste jag verkligen sova, är så uttråkad så finns inte mycket mer att göra, ciao! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar