måndag 4 juni 2012

Bra vecka yesyes!

Känner att jag borde börja fota lite nu, det ska jag försöka med, ska försöka att få fram lite kreativitet snart! Iallafall, en bra dag idag då man vet säkert att man går ut med 4 vg och även suddat ut lite ig, bättre blir veckan. Imorgon är det tisdag, inget speciellt med det egentligen, inga sånna lektioner man dör av iallafall, och på onsdag är det röd dag så det betyder ingen skola, tur det eftersom onsdagar är de tråkigaste dagarna på hela veckan. Sen på torsdag drar man sig ju till liseberg, asnajs ! Vårat lilla gäng tar med oss extra pengar så att vi kan gå gasten ! Allt är sjukt chill just nu, fast ja, jag vill faktiskt inte sluta skolan. Helt ärligt jag klarar mig utan sommarlov, jag vill bara inte sluta 9an. Vissa ser fram emot det, jag gör verkligen inte det, jag vill verkligen inte. Men nästa vecka gäller det :( 

1 kommentar:

  1. Jättefin bild! :) Ett tips; försök att få horisontlinjen rak, istället för det som är närmast på bilden (strandkanten i det här fallet). Gymnasiet är jättekul, så det är inget att oroa sig över :3

    SvaraRadera