fredag 10 augusti 2012

Trött.

Jag är så trött på allt. 
Människor som skrattar åt folk med störningar för att "de ser roliga ut", vad är det för jävla bullshit? Eller den stackars killen som blev misshandlad pga att han var homosexuell? Jag undrar hur många hjärnceller som existerade i de personerna som gjorde det. De som har en alternativ stil med vågade färger i håret och en "annorlunda" klädstil, varför ska de bli spottade på och bli kallade för emos? Varför ska föräldrar dra bort deras unge från folk som enligt dom ser konstiga ut? Transexuella? Varför ses de som onormala? Varför säger folk att det är någon sorts sjukdom? Varför är det så? Jag förstår verkligen inte. Varför ska man reta andra för?
Varför finns det folk som klassar andra som emo,fjortis,slampa,flata,bögjävel,störd? Alla säger att alla människor på jorden ska behandlas lika, men kan inte alla bara inse att det kommer aldrig att bli så? Våran värld är för jävla grym, äcklig och jag nästan hatar den pga detta. Man får inte va som man vill längre, man blir alltid klassad för något. För folk ska alltid hitta små fel på en person som de sedan kan förvandla till något så ont. Jag är trött på denna värld. Jag vet att inget blir bättre av att jag skriver detta. Men snälla, jag måste få skriva ut all min ilska nånstans.
Jag är arg på allting just nu. 

Ja det är två killar, från en manga. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar