fredag 10 augusti 2012

I need sport

Helt otroligt vad sugen jag blev på att börja på någon sport, som jag gjorde förr. Jag har gått på fotboll, aerobic, afrodance, sumba (ett kort tag), powerbox och jag har ridit. Nu är jag en lat tjej som bara sitter vid datorn och kollar anime eller läser manga. Saknar ridning jättemycket, det är det jag vill göra. Ridskola igen kan jag verkligen inte tänka mig, det ska vara medryttarhäst isåfall, men det finns aldrig någon för mig eftersom jag inte har körkort och kan inte ta mig runt hur som helst. Vad mer gillar jag? INGET. Jag gillar ingen annan sport men jag vill så gärna börja ändå, allt för träning och gå ner i vikt. Pengar är också ett problem här, what to do? 

En liten blomma. Jag gillar att det blev en svart kant på höger sida. Det är faktiskt ett trästaket som kom ivägen, men det blev bra faktiskt! :D

3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Många anledningar. Det har blivit så himla dyrt, och ja jag tycker inte det finns någon bra här.. :/

      Radera
    2. Många anledningar. Det har blivit så himla dyrt, och ja jag tycker inte det finns någon bra här.. :/

      Radera