onsdag 8 augusti 2012

Inskaffat minneskort

Hejhå! Dålig bloggning som vanligt, och som vanligt är det för lite inspiration för mig. Men idag var jag, mamma & pappa i varberg för att kolla lite affärer. Det var inte tänkt såhär från början men vi gick ändå in på expert för att höra lite med min kamera/minneskortet som har varit lite knepigt ett tag nu. För er som inte vet det så har det kommit upp att jag ska formatera mitt kort, och ja vissa säger "men tryck på formatera så ska det ju funka som vanligt sen" men NEJ så var det inte för mig. Utan jag formaterade och så funkade den igen allt från 5 till 20 min innan jag var tvungen att formatera igen, kul? Men nu har vi iallafall köpt ett nytt minneskort till mig, och även ett bättre. Inte mer GB men ändå en liten uppgradering från mitt gamla. Så nu får vi hoppas på att detta funkar, annars sa han att problemet låg närmre kameran ifall det inte skulle funka. Men vi får hoppas! 

Gjorde ett sexigt collage på det! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar