fredag 24 augusti 2012

Börjar igen

Bestämmer mig för att försöka fortsätta med bloggningen nu. Dock blir det inte lika lätt för att nu har jag börjat skolan. Kommer hem runt 16 varje dag och har därför knappt någon tid. Får se om jag kan göra något inlägg från skolan när vi fått våra datorer. Men då blir det utan bilder som ni kanske förstår.
Aja, vad har hänt de senaste 2 veckorna? Ingenting. Börjat skolan, håller på att byta skola osv. Nästa söndag börjar jag på någon dans, eller det är provgång så får se om jag fortsätter sen, men förhoppningsvis är det bra och så gör jag det, för att försöka gå ner i vikt lite, eller ja ganska mycket faktiskt. Igår beställde jag en cosplay och idag fick jag ett mejl om att den skickades idag så nu får man vänta typ 2 veckor om man har tur, men kan ta både längre och kortare tid. Tänkte ta ett inlägg och förklara lite smått vad cosplay är samt lite bilder från google på den riktiga karaktären och sen någon som cosplayat den karaktären. Men det blir lite senare. Föresten så började jag ju på Tenhult NB innan men som jag sa håller jag på och byter, ska byta till LBS som är ljud&bildskolan, ska gå estetik och media. Så förhoppningsvis kommer jag lära mig mycket mer om min kamera och lite inställningar så att jag kan få bättre bilder att lägga upp, kommer väl ta lite tid men vanliga schemat börjar på måndag. Har också hört att de har en liten fotostudio på skolan som vi kommer att använda för lite foton osv. Förhoppningsvis kan man få de fotona på något sätt så kan jag lägga upp det här också. Jaja nu ska jag sluta babbla, dags att ta hundarna på en promenix!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar