måndag 27 augusti 2012

Baloo, kastrering!

Hellu! 
Skolan idag var hur chill som helst. Började med att vi hade media i 3 timmar, eller ja idag blev det 2 timmar för att det var något knas med internet så kunde inte fortsätta. Sen hade vi engelska 1 timme o 20 min, osen media igen 1 timme o 40 min, sen slutade vi! Så tycker jag att varje dag kan va.. Nej men jag trivs bra där faktiskt och nu känner jag inte "Onej jag vill inte tillbaka.." varje kväll iallall. 

Idag var det dags för kastrering för Baloo också, så mamma hämtade mig efter skolan vid halv 4 sen så åkte vi direkt till huskvarna och nu ligger lillen här i sängen och nussar (sover). Får inte spela musik heller för att han ska vara i ett rum med inte mycket ljus eller ljud ett tag.. What to do? 

Före kastrering, sövd och så! 
Efter kastrering, haha! 

3 kommentarer:

  1. Exakt sådär låg Tyson också när han blivit nersövd (innan kastreringen).
    Tog hon bort påsen? :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej dom sa att de inte brukar göra det, att den kommer krympa ihop som ett litet russin eller så.. Men jag sa t mamma att säga det, men då sa hon så, så jag vet inte :o

      Radera
    2. Aha för det sa hon till mig med men Tysons har inte krympt alls! Han växer ju inte längre och bollarna har varit sin fulla storlek för länge för att påsen ska lyckas krympa :/ Så nu går han med den hängandes mellan bena och jag önskar att jag bett henne ta bort den även om hon sa så, och att det bara är en skönhetsgrej. Han skulle ju ändå gått på smärtstillande och ha ett står, sen att det hade blivit lite större hade väl inte varit någon big deal.

      Radera