torsdag 2 augusti 2012

Bilder med nytt stativ!

Hallå! Nere i Falkenberg och jag är superglad just nu. Igår var det nämligen så att jag och mamma for till olika affärer och jag inskaffade ett kamerastativ som jag har fått lite nytta av idag. Var borta med Baloo på en lösdrift och där inne går det hästar så kan man gå in där, så jag ställde upp stativet och tyckte själv att jag passade in bland en massa fågelskådare som också stod där inne, haha! ;) Så det blev lite bilder på hästarna där, blev inte många för blinningarna var på mig hela tiden och Baloo försökte dra fram mot hästarna så ja, men mamma mötte mig påväg hem så vi tog en promenad ner till stranden så fick vovvarna busa av sig, och nu är Baloo jättetrött, vilket är bra tycker jag ibland.. Nu blir det hästbilder och senare kanske bilder på vovvarna som badade, beror på hur länge jag och familjen och farmor&farfar blir borta, vi ska nämligen upp till pizzerian här på campingen och lyssna på Sillen! (En trubadur) 


3 kommentarer:

  1. Jättefina bilder! Men gud vilken smällfet ponny xD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :D
      HAHA jag vet det sa mamma också hon tyckte den såg jättekonstig ut när man såg magen så xD

      Radera
    2. Ser ut att vara på smällen men föl brukar ju födas på våren/tidig sommar? xD

      Radera