måndag 6 augusti 2012

Gekås, inköpt!

Dagen har bestått av att vandra runt på Gekås, blev inte så värst mycket att ta med men lite blev det iallafall, tänkte visa bilder på några saker jag köpte, sen skriver jag till de saker jag inte tog bilder på. De filmade där också, jag gick förbi kameran en gång och sen tror mamma att vi blev filmade en gång men själv tror jag inte att de filmade just då, men hon envisades med att vi blev det så det är väl bäst att tro henne då.. ;) Nu kommer bilderna!

 1 vitt 2 svarta
Någon typ av USA tröja
 Hjärngympa & halsband till Baloo
Tubhandduk, perfekt så slipper man ha en fet handduk i huvvet ;)

Det som inte fick vara med på kort var bland annat deo, clearasil finnmedel, smink, hårinpackning, ansiktsmask & tights. Det är iallafall det jag kommer ihåg! 

Juste, efter halva tiden där blev vi lite hungriga. Så vi tog oss världens godaste fläskschnitzel med pommes, stekta grönsaker och beasås. Till det drack vi pepsimax och tog den godaste (jag skojar inte!!!) äppelkakan med vaniljvisp till efterrätt, mumma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar