söndag 29 juli 2012

Närcon bilder!

Nu är man hemma igen! Surt men samtidigt skönt, eller det var vad jag tyckte innan men just nu vill jag bara tillbaka. Men blir tvungen att vänta till oktober, för sen blir det kultcon här i jönköping och förhoppningsvis ska jag cosplaya Deidara frán Naruto, pengarkassan svider när jag tänker pá det jag ska beställa.. 
Nu, lite bilder frán Närcon frán ett Naruto meet-up! ;) (Sämst bilder, kameran var efterbliven, fick bli mobilbilder och väldigt lite)

 Nästan hela Akatsuki gänget c:!
 Narutos! 
 Narutos & Sasukes!
 Kakashis! 
 Sasukes, Narutos, Kakashis & Sakuras c:!

 Sasukes, Kabuto & Orochimaru *drool on Orochimaru* 
 The Uchihas! c:
 Jiraiyas & Orochimaru! 
 Hinatas, Kiba, Asuma & Kurenai, so cute :')
Ino kick Sakuras ass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar