tisdag 17 juli 2012

Gårdagen/Morgondagen

Hej hallå dålig bloggning as usual. Sov hos bea från igår till idag. Vi spenderade dagen med att dra till stan tillsammans med Karl, köpa hårfärg till min och bea och lite manssaker till Karl! När vi kom hem till Bea började vi med att färga håret på och bea. Beas blev ännu mer rosa och mitt skulle jag bara fixa lite ljusare röd och utväxten, fast utan resultat för ljusare dock. Karl stack hem, jag och bea spenderade kvällen åt att kolla först på en film som heter Daylight, himla bra och jag grät floder TRE gånger, fast den ena gången var i onödan. Hehe inget mer snack om det! Resten av kvällen/natten kollade vi på Supernatural, himla bra faktiskt. Fast det är läskigt och jag kommer inte våga kolla själv! Fast det blir nog att jag kollar mer hos Bea för just nu försöker jag kolla ifatt på Naruto och även kolla gossip girl. IMON kommer Madde till Jönköping igen, wiie. Så förhoppningsvis hinner vi ses då för kl 18.00 beger jag mig mot toppen med familj och lite släkt för att käka räkmacka, mums! Nu har jag babblat en massa känner jag. Dags för gossip girl, ciao! 

Finaste mannen! 

1 kommentar: