tisdag 3 juli 2012

Funderingar

Hellu! Hemma nyss från tandläkaren och har även hunnit ta en promenad med hundarna. Har inte planerat något idag, som vanligt. Men jag funderade lite igår. Nu när jag har valt gymnasie i Tenhult så känns det inte bra, man kan bli nästan vad som helst vart man än går, förutom sånna stora saker som veterinär osånt men det vill jag ju inte bli. Jag vet inte varför men helt plötsligt ångrade jag mig lite och vill hellre gå ljud & bildskolan inne i Jönköping, vet inte det kanske går över men vad händer om det inte gör det? Tänk om jag ångrar mig och vill gå annat? Jaja nu är det lov och jag måste andas lite, och inte tänka på skolan mer. Kollar lite gossip girl och tar det lugnt! 

Vovvarna<3


1 kommentar:

  1. Man kan byta i början av terminen om det inte är proppfullt dit man vill byta och om man har tillräckligt med intagningspoäng! :) Jag menar jag bytte två gånger så jag kom nog in på Bild & form när det hade gått 3-4 veckor redan!

    SvaraRadera