söndag 1 juli 2012

Gårdagen, myskväll

Hej hallå liksom! Jag har inte bloggat I know, vet inte ens när jag gjorde det sist :( Men igår hade vi en liten myskväll här hemma. Vi började med att laga chicken teriyaki, min favvismat! Dock blev den lite fail då vi först gjorde fel och la i kycklingen för att bryna och då la vi i all kyckling när vi skulle tagit lite i taget, sen blev det fel också när osten som var ovanpå hela blandningen blev bränd och nudlarna var lite för hårda. Men det var nog gott iallafall, första gången jag någonsin lagat det så jag skyller på det! Men alla tyckte det va skitgott iallafall, så det va ju bra. Senare på kvällen framåt 23 eller något så hoppade jag, bea och madde i en sjö med bh och trosor + linne. Jag förstår inte att det är så att det är varmare på kvällen än på dagen, det var asgött faktiskt! Dock frös man när man kom hem. Vi åt lite snacks och drack läsk tills klockan blev framåt 03 och då ville alla sova förutom jag, så jag låg uppe och läste manga, sen ropade jag in Dynan (katt) och sen fyllde jag på hennes mat, sen kollade jag facebook och smsade en kompis, bara för att jag varken kunde eller ville sova, jag var för pigg helt enkelt. Nu ligger jag och tar det lugnt för har precis städat, torkat bord och burit ner madrasser i källaren så nu vill jag bara ta det lugnt. Men jag skriver kanske någon mer gång idag, ciao! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar