måndag 16 juli 2012

Någon?

Jag vill inte leva i detta längre. Jag måste sluta äta godis och framförallt dricka läsk, oboy och sådana saker. Det funkar inte längre. Men jag behöver hjälp. Jag behöver någon som stödjer mig. För jag har sagt detta till mig flera gånger att jag måste sluta, men när man inte får något stöd så går det aldrig. Jag vet att jag är en stark person, för jag har klarat mig igenom annat. Men detta klarar jag aldrig om jag inte får stöd. Det är antagligen därför jag har misslyckats tidigare, ingen vill hjälpa eller visa att den bryr sig. Bye.


3 kommentarer:

  1. Ett tips är att äta en frukt varje gång du är sugen på nåt godis, och ett glas juice om du är sugen på läsk eller oboy :D Köp en Vitamin dryck istället för en Cola typ!
    Jag vet hur det är! Är chokloadberoende :(

    SvaraRadera
  2. jag tror på dig Fjomp! :D du kommer klara det! när du väl inte har ätit godis eller druckit läsk på ett bra tag så kommer du inte bli sugen på det längre! :) bara kämpa på! <3 / Fida

    SvaraRadera