torsdag 19 juli 2012

I FEEL GOOD

Ville bara berätta för alla att jag har börjat ett nytt liv, äntligen och denna gången känner jag mig säker på det. Jag ska nu försöka gå ner så mycket som det behövs i vikt, jag tar inte till med någon superdiet utan jag äter bara i mindre portioner, mer grönsaker, frukt och dricker vatten och juice. Jag tar längre promenader med hundarna i skogen och jag ska börja att köra lite zumba här hemma då vi har en sån cd, och sen kanske jag börjar på zumba tillsammans med min syster fast isåfall blir det lite senare. Så idag har jag min invägning och sen väger jag mig inte för ofta, kanske nån gång i månaden eller varannan månad. Dock kommer jag aldrig att säga vad jag väger. Så nu är det dags för första zumbapasset!

I FEEL GOOD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar