måndag 2 juli 2012

Idag, Baloo kastrering?

Godmorgon! Efter en lång natt utan att kunna sova ordentligt.. Idag drar jag mig till stan med lite kompisar, har dock inga pengar så det blir inte att köpa något för min del, men efter min födelsedag då jag får lite pengar, då blir det att köpa! Min kompis har en såndär tröja med avklippta armar som jag snackade om, eller ja den är ju sydd så men det ser nästan ut som om det ska va en tjocktröja med luva som man klippt av armarna på, iallafall en sån ska jag nog köpa efter min födelsedag om den finns kvar! 

En annan grej, vi tänkte kastrera Baloo faktiskt. Egentligen ville jag skaffa valpar på honom men då vi har två tikar som är gamla nu och som han är på hela tiden så är det bättre så. Har hört att hanhundar blir lugnare efter kastrering men jag vet inte om det verkligen är så? Men jag pratade med mamma nyss och det blir troligtvis att vi gör det iallafall! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar