torsdag 12 juli 2012

Dagarna då jag inte bloggade :(

Jäklar va dålig jag är på att skriva här då, sorry! Får la berätta lite om dagarna som har varit då. Onsdags var jag med Bea, Karl och Madde. Vi satt uppe på en kulle vid ica som vi alltid brukar göra. Det blev att ge Madde en stor bamsekram och några tårdroppar då hon flyttar ner till Skåne på lördag, och imorgon åker jag så hade inget annat tillfälle att säga hejdå. Men vi ska åka ner till henne när vi kan och hon kommer även upp hit när hon kan! Men iallafall dagen fortattes med att kolla film hos bea, fixa hennes cosplayperuk osen sov jag över där, kollade på en psyco film "The shining" och jag blev helt ;____; <--- såndär under filmen! Nu sitter jag här och ler utan anledning! 
Juste, nåndag så var jag och handlade med päronen på citygross. Där hängde det sånna energidryckssaker, uppblåsbara som var ascoola och jag ville verkligen ha en sån! 




Gissa vad pappa hittade på sitt jobb.. DUDUDUDUUUUUUUU! (+ en liten burntröja också, awesome!)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar