måndag 15 oktober 2012

Ullaredslista

Blev en liten spontan resa till huskvarna direkt efter skolan, mamma och syster hade åkt runt i stan och sen var de hos mormor och morfar som jag såklart också ville träffa, så jag drog dit och fikade lite, omnom!

Nu sitter jag och kollar supernatural men detta avsnittet suger så jag gör lite annat samtidigt, typ som att skriva en liten lista på vad mamma ska köpa hem till mig på Gekås, och det blev en kort lista eftersom jag inte behöver så mycket till lilla mig. 

Snart (om 50 minuter) kommer syster hem från hennes träning och då ska vi färga mitt hår, det är så skönt med nyfärgat hår så jag längtar ju faktiskt!

Nu ska jag försöka bry mig lite mer om serien iallafall och även försöka trixa lite i photoshop. Ska även be en kompis att göra en header åt mig om jag inte lyckas göra en själv.. 
Men nu kommer min (än så länge) lista till Gekås; 

Rexona deo
Elvital hårinpackning
Shampoo och balsam (Syoss eller Tresemmé)

Underkläder
Mood blondering/blekning 2 st
Kamera rengörare

Michelintröja 
Mascara
torrshampoo
leggings


 Ljuset ville inte som jag på bilden ovan..

På tåget till Huskvarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar