tisdag 16 oktober 2012

Skönaste känslan

Den skönaste känslan är efter ett träningspass, efter att man duschat då man äntligen kan lägga sig i en nybäddad säng med älsklingsvovven och glo supernatural <3 

Som ni kanske förstår då så har jag tränat idag, körde någon step. Det var mycket roligare än det jag gjort tidigare, eller ja nästan. Det roligaste är nog powerbox men kör inte det längre. Det var även första gången idag då jag testade denna step grejen, jag tror att jag ska fortsätta på det men inte helt säkert. Jag ska testa en gång till och efter det kan jag bestämma mig, men det skulle vara extremt skönt då jag behöver träning och gå ner i vikt. Försöker fortfarande hitta en medryttarhäst men det går inte så värst bra, det är grymt svårt när man inte har eget körkort eller moppe. Menmen jag fortsätter leta och jag hoppas att jag en dag kan hitta en mysig nordsvensk eller ardenner här i jönköpingstrakterna!
Nu ska jag gosa vidare i täcket, blir ett inlägg imorgon någon gång under dagen förhoppningsvis! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar