lördag 20 oktober 2012

Helgen

Åkte som sagt in till A6 med Amanda och hennes kompis igår, vi fikade bland annat på Ikea men vi gick på andra ställen och glodde också. Påväg ut från Ikea mötte jag Tussen och hennes pojkvän, vi tre åkte till Maxi för att köpa ingredienser till taco, som blev jättegod! Vi spelade något Mariospel som jag förövrigt sög på.. Sen blev man så trött och höll på att somna, men jag var tvungen att komma hem så jag smög mig ut medans Tussen sov och gick till bussen, blev dock pigg när jag kom hem, lyckades somna runt 02! 

Idag slappar jag lite, blir nog ingenting speciellt idag, ska ta hand om vovvarna lite medans pappa är på hockey och mamma är på Gekås. Så jag vet inte kanske inte gör något speciellt? 
Blir en slapplördag istället för slappsöndag isåfall, imorgon ska jag och Johanna nämligen gå runt i Månsarp och fota vid sjön, en gammal kyrkogård och lite annat, Baloo ska få hänga med så kanske knäpper lite bilder på honom också! 

Jag funderar på att skaffa ett halsband med hans namn på och vårat nummer, för han rymmer ju lite sådär ibland så det skulle vara bra, visst man kan ju lösa det på andra sätt men jag tycker det skulle vara smidigt så, varför inte? Jaja jag ska se vart man kan hitta sånt någonstans först! 



Min lilla Bloo <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar