måndag 29 oktober 2012

Kultcon, yes!

Nu är jag hemma från en helg på kultcon, detta var mitt andra konvent för som de flesta vet var jag även på närcon i somras, men kultcon slog närcon så hårt. På närcon är det runt 3000 pers, på kultcon detta året var det något på 700 tror jag? Personer som jag träffade 3 gånger på 4 dagar (under närcon) träffade jag runt 5 gånger om dagen på kultcon, stor skillnad liksom?
Jag är lite ledsen nu för att jag hade orkat 1 dag till där, och det är 3-4 månader kvar tills jag träffar människorna igen. Uhuhuh vill inte vänta så länge, 2 månader hade varit en bra tid att vänta, men inte dubbelt upp!! Kan inte prata om det längre för då sjunker bara mitt humör.

Förövrigt så KANSKE jag ska börja bleka håret idag, beror på om jag kan få någon hjälp, annars blir det väl att inte göra någonting såvida jag eller någon annan inte smsar, men jag försöker ju iallafall.
Nu ska jag lägga in kultconbilderna på facebook så ni får kolla där om ni ens är intresserade.. xD


Några få av bilderna jag tog :)















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar