söndag 14 oktober 2012

Sneakpeak

Jag funderar på att börja med sjukt korta texter, kanske bara 1-2 meningar osen beskrivs resten i bild? Det känns som jag skriver så himla ointressant, och nu har jag ju fått tillbaka min kamera så jag kan ju ta bilder, men ja jag vet inte vad det blir av denna bloggen. Ni kan ju kommentera vad ni tycker. 

I lördags var det öppet hus på min skola, så jag var där av ingen anledning alls typ? Trodde att vi skulle va där och göra något, typ prata med människor som undrade saker, men nejnej det var typ ingen som brydde sig om våran lilla linje.. Men det positiva var ju att vi fick tillfälle att vara i fotostudion för första gången och självklart blev det en massa bilder där inne, vi tillbringade hela tiden att vara där inne, nästan 4 timmar.. ;)
Så nu vill jag bara lära mig photoshop så att jag kan trixa med bilderna, men mitt tålamod är botten så tyvärr blir det inget med det än, men ska försöka så att jag kan slänga upp några här :) 

Efter öppet hus åkte jag och familjen till farmor och farfar, vi åt deras supergoda mat som vi alltid gör där. Potatis, något kött och gräddsås, omnom <3 Efterätten blev rabarberpaj, ännu gottigare! Efter det stack jag till bea så umgicks jag med henne, Ron och Karl.
Vi kollade på bögfilm, grawr! Åt lite onyttigheter och snackade. Karl stack hem sen och då kollade vi andra ännu mer film, Micke och Molle blev det, alla 3 satt och lipade när Micke blev lämnad i skogen, det är ju så sorgligt :( 
Blev också att vi var uppe till ca halv 5 på morgonen, jag vet inte hur tiden gick så snabbt men det gjorde den iallafall.. Varit hos bea tills nu och vi har klippt mitt hår lite, det blev för långt där fram och ja, nördat en serie som heter "Miranda", sjukt kul! 

Nu ligger jag hemma och kollar på supernatural, säsong 6! Känner att detta blev ett ganska långt inlägg, uff det får jag sluta med, inget intressant ju! Baibai ^^

En liten sneakpeak. 


1 kommentar: