fredag 25 maj 2012

We are young

Hej ! Idag var jag och några kompisar vid sjön och badade och solade, gissa vad jag märkte när jag kom hem? Jag har inte fått någon färg alls !? Ser exakt likadan ut som innan, och jag har solat några dagar nu :( Så jag ska tvinga mamma att köpa cocosolja eller något så att jag kan få lite färg nångång.. Stannar ju hemma från Falkenberg denna helgen för att imorgon ska vårat lilla gäng förhoppningsvis filma till en uppgift i skolan sen ska vi ha en mysig filmkväll också, så jag ska ta tag i mina matlagningskunskaper idag och göra kvällsmat. Hamburgare och sallad, väldigt komplicerat.. Nu spelas We are young i hörlurarna och ett tag funderade jag på att gå ut och sola, men kom på att vi inte har några mysiga hundar att vara ute med nu ju.. Saknar min lilla Baloo redan<3 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar