torsdag 17 maj 2012

Jobbig cykeltur

Hej hå ! Nu har jag äntligen tiden att blogga lite. Igår kom vi då till Falkenberg kanske vid 18. Vi åt väl nästan direkt sen bestämde jag och bea att vi skulle dra på en cykeltur, det enda jag hade planerat var att vi skulle cykla förbi några islandshästar på en liten grusväg, men sen blev det att vi fortsatte ut på vägen och vi cyklade mot Morup sen mot Stubbhult in på en liten grusväg, vi hade ingen aning om rt vi tog vägen för jag hade aldrig cyklat dit tidigare, inte Bea heller. Så vi kom till en massa villor, sen direkt efter där kom vi till en strand. Så när jag använde mig av GPS på mobilen så stod det att vi var vid Glommens fiskehamn, men eftersom jag har vart vid den hamnen tidigare så hade min GPS helt fel, det var liksom bara hav ? Inga människor, ingen fiskehamn eller något.. Så vi fortsatte att cykla på en lite stig bredvid stranden och hittade tillslut ut till villorna igen, där vi efter lite svängar hittade piren och då visste jag direkt vart vi var. Detta tog oss ca 1½ timme.. Nu har vi kramp i skinkorna, haha !
Iallafall, idag har vi inte gjort något alls. Vi var ute och cyklade en kort stund innan, men det började småregna så vi tänkte vända hemåt, och på hemvägen var det motvind så ja, vi fick kämpa lite ! Men nu är vi hemma och har vart i ett par timmar, Bea har sovit en lång stund och jag har pluggat lite biologi och nu sitter jag här och har absolut inget att göra. Pappa tittar på hockey så jag kan inte lyssna på musik heller, trååkigt ! 


Btw, jag ska tatuera. Och jag har funderat på o göra något sånthär som på bilden, inte den texten. Men ändå en text på det stället ! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar