fredag 4 maj 2012

Bilder från stockholm !

Hej på er ! Inget bloggande eftersom jag var i stockholm igår, ska berätta lite om det nu ! Ställde klockan på 04:00, somnade om och sov kanske 30 min längre. Sen fixade jag mig lite snabbt och sen bar det av till skolan, satt på bussen och var sjukt trött, men jag var ju så sjukt taggad så man blev pigg liksom ! Tog 30 min paus efter någon timme i bussen. Sen var det bara att dra sig. När vi äntligen var framme så gick några av oss på guidning i gamla stan, dock ville jag hellre till Cosmonova menmen. Efter det var det dags för lunch (kall kebabrulle med alldeles för lite sås). Vid 14 var det meningen att vi skulle till riksdagen men de andra blev insläppta tidigare o sa aldrig till oss så vi kom inte in -.-' Då drog vi oss till sf bokhandeln, jag köpte mig en Sasuke plush, sweet ! Träffade några som Bea och Madde kände så visade de oss kungsträdgården där körsbärsblommen hade slagit ut, superfint ! Träffade ett par andra sen drog vi till sf IGEN. Stod i tidningarna och glodde på fina lille Reita <3 Ja vid 21 satt vi iallafall på bussen hem och jag sov i stort sett hela resan hem. Ja det var väldigt kortfattat om dagen, nu kommer lite bilder ! 


Jag&Vänner i gamla stan :D 



Lite av staden ! 

"Hästparad" 


Körsbärsblom ! & plushen jag köpte :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar