söndag 6 maj 2012

Vem tycker jag ska åka ? Vem ska vinna skiten ?

Sitter nu hemma hos Frida Österfors och kollar bigbrother, final nu ju! Och ja, vem hoppas jag åker ut idag då ? JENNIFER såklart, eller Hanna J. Jennifer för att jag fattar verkligen inte hur hon tänker. Hon snackar så mycket skit och hon gör så mycket skitsaker. Påstår att hon saknar Marcel och är så himla kär men sen ligger med Rodney och kysser Marcelo bara för att visa Annica.. Jag spyr verkligen på hennes betéende. Sen Hanna J tycker jag är lite onödig i programmet bara, det gör ingen större skillnad om hon försvinner ur huset, så därför. Vem hoppas jag då vinner allting ? Just för tillfället är det Lars, han har alltid varit sig själv och han har aldrig varit så idiotisk som många andra. Han är verkligen min favorit, enda sen han kom in, han är inte som alla andra helt enkelt, han är go ;) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar