måndag 28 maj 2012

Bloggpause.. ?

Detta är nog 100e gången jag känner för att ta bort min blogg. Jag har ingen inspiration. Det är inte många som läser, jag får knappt kommentarer heller och det känns som jag egentligen gör allt detta i onödan, jag vet inte vad jag ska göra för att folk ska läsa och kommentera. Jag är ingen människa som bloggar om mode för helt ärligt, jag har inga snygga kläder, för att jag inte trivs med mig själv. Jag gömmer mig i tjocka kläder och jag verkligen hatar att köpa nya kläder, hatar att stå i provrum och känna mig tjock och äcklig. Jag har inte heller sommarkläder, till o med på sommarn går jag alltid i jeans eller tights och ett linne med en tjocktröja, ALLTID. Vi får se hur jag gör med bloggandet, men just nu går det bara inte. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar