söndag 27 maj 2012

Filmning, suckfoto

Godmorgon folket ! Kom precis hem efter en kväll/natt med goa gänget. Vi filmade som sagt till skolan. Vi har ju kommit någonstans men filmen ska vara skickad till läraren på onsdag och vi har ganska mycket kvar att göra egentligen. Det var meningen att det skulle va en liten fail skräckfilm men just nu tycker jag att det bara är flams och sånt eftersom vi måste improvisera då vi inte har något manus. Nog om det. Imorgon tar vi suckfoto, "temat" är att vi ska klä upp oss/ta med saker efter vad som passar vårat intresse. Jag har ingen aning om vad jag ska göra egentligen, det är lite svårt att visa. Ska jag ta med ett gosedjur med typ en spruta ? Alltså som djurvårdare.. Nej, sen tänkte Bea att jag skulle göra som henne o ta med min plush Sasuke sen liten olika mangaböcker.. Men biblioteket i växsjö är stängt idag så hon kan inte låna böckerna åt mig, så det blir inget med det heller, så ja lite smått panik här ! Nog om det, ciao ! 


Djurvän<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar