tisdag 1 maj 2012

Valborg !

Hej på er ! Valborg igår ju, tänkte berätta lite om den dagen ! Vet inte vad klockan var med kanske 15:00 så åkte jag, bea, beas syster och beas mamma till växsjö, stannade i affären och köpte saker till maten. Vi hamnade först hos Beas farmor & farfar, där vi fikade och åt tårta. Redan då var man mätt.. Sen begav vi oss till Beas mormor där det var lite annat folk. Vi åkte till sandsbro och ja, där möttes vi av lite otrevligheter i deras stuga :/ Aja, jättefint var det iallafall ! Sen åkte vi tillbaka till hennes mormor och där åt vid köttfärspaj och broccolipaj med sallad, sjukt gott ! Klockan var väl 21.30 när vi började gå ner mot majbrasan men kom lite sent så vi hann precis se raketerna och fontänen som tändes. Sen hem till beas mormor igen och sen åka hemåt. Sov hos bea inatt och nu har jag precis kommit hem efter en skön rundtur med Baloo i det fina vädret, sitter i linne och shorts inne på rummet, har absolut inget att göra. Pluggade innan och jag fick ju in lite mer i min hjärna iallafall.. Imorgon är det skolan *suck* längtar verkligen inte, men stockholm på torsdag och då ska jag och bea och madde (och johanna..?) dra till sci-fi butiken och jag tror jag ska köpa en plushdocka om det finns, wiiho ! Aja, drar mig nu, ciao ! 



2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Haha ja svenskan är inte så bra men.. ja xD
      stugan va helfylld med vatten så !

      Radera