torsdag 8 november 2012

Nytt på G!

Ny grej på gång!
Inom några dagar ska det vara fixat några bilder att slänga upp här, det kommer inte bara att bli ett speciellt motiv utan jag ska även fixa några olika motivpar! 
Sådant vi lär oss i skolan just nu så varför inte unyttja det till bloggen? ;) 
Det blir antagligen på söndag som jag drar mig ut och fotar till detta då jag kommer behöva göra mig klar för att äta lunch på chili thai på lördagen! 

Har även haft kramp i magen så jag var tvungen att gå hem från skolan idag, missade två lektioner men det var okej och läraren förstod. Vet inte om det är mensvärk eller om jag bara har lite ont under dagen. 
Jag får se hur det blir med skolan imorgon, beror på hur jag känner mig när jag vaknar.. Men jag MÅSTE vara okey till lördag för har längtat hela veckan efter thaimat! 


Lite reklam för min skola då ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar