måndag 5 november 2012

everyday I´m tumblr;ing!

Hej!
Nu har skolan börjat igen och jag känner mig taggad som fan på att åka hem redan.
Har någon gross tacofisk till mat idag, euw? Nej jag tar nog bara sallad istället, blir bra så.
Vi har gjort en schemaändring så nu har jag 3 timmars projekttid på måndag morgon, känns ju sådär iomed att man blir klar på typ 1 timme med det mesta, iallafall har det varit så hittills och sen att det är direkt på morgonen känns också segt, då man är som tröttast (iallafall jag?).
Men dagen kommer nog att gå fort idag och imorgon ska jag till Ullared och köpa bland annat en julklapp till min syster ;) Eller ska försöka hitta något iallafall!

Förövrigt så har jag börjat hålla på med tumblr så ni ser mig för det mesta där istället för här antar jag, skaffade det för någon dag sen så det ser inte så värst bra ut än, men det kommer :)

http://mikaelakarlsson.tumblr.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar