onsdag 14 november 2012

Fixade vovvarna!

Tog mig friheten och trimmade båda vovvarna idag, det behövdes verkligen på endel ställen!
Baloo tog jag inte så mycket på då det inte behövdes, det jag tog bort var mest päls som kom ivägen för hans ögon, han har så vackra ögon och jag vill verkligen att de ska synas!

Molly fick dock en rejäl omgång med saxen, borsten och trimmen då hon har väldigt mycket päls och tyvärr är vi lite dåliga på att ta hand om den ordentligt så hon hade fått en tova där fram, som jag fick klippa bort. Sen fixade jag även magen, benen, tassarna och öronen!
Hoppas att de håller sig såhär ett tag nu då och inte går o blir hur långhåriga som helst ;)

Var också ett litet misstag för min del då jag kliar i både näsa och ögon nu, vet inte vad som är på gång men det händer ibland!


Här kan ni själva se hennes framparti, usch och fy för tovor där! 
 Och här kan ni se de irriterande hårstrån som kommer ivägen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar