tisdag 24 april 2012

Ny start !

Hej på er ! De flesta som kommer läsa min blogg vet redan vem jag är, men kan väl berätta lite om mig och min familj iallafall. Jag är en snart 16 årig tjej som då ska börja gymnasiet i höst, vilken linje det blir är oklart pga omval. I min familj är vi 5 personer. Jag, mamma, pappa, storasyster & storebror. Vi har även 2 katter och 3 hundar, varav en hund är min egna lille Baloo. Mitt liv är väl ett vanligt tonårsliv, ibland förjävligt och ibland på topp ! Vad har jag för intressen egentligen ? Förr var det ju ridning, det älskar jag fortfarande såklart men ingenting jag håller på med längre. På dagarna gör jag alltså inte så mycket annat än att vara med kompisar, datorn osv, ta hand om min hund såklart ! Det var allt jag hade just nu men vi hörs nog snart igen ^^ Puss&kram ! 


Här är jag, rödtott ! 



En bild på mig och Baloo ^^

Och här är mina käre syster. Hennes blogg finner ni HÄR 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar