söndag 29 april 2012

Mysig dag

Hej på er ! Dagen igår var inte misslyckad men ändå lite, fast jag är absolut inte sur ändå ! Hela gänget drog oss till stan och skulle käka på max innan bion, gottgott. När vi väl skulle hämta ut biljetterna så var det något fel så att reservationen som Bea & Viktor hade gjort funkade helt enkelt inte, alltså blev det ingen bio. Men vi åkte hem och kollade film hemma hos Bea istället och hade supermysigt ! Även att jag höll på o somna när Jesper satt och spelade gitarr och typ alla andra sjöng, haha.. Lite senare drog vi ut på en promenix och det var ganska skönt faktiskt. Drog väl hem vid typ 01 eller något kanske ? Gick och skrämde upp mig själv hela vägen hem såklart ! Gör jag alltid så.. Aja, skönt med "långhelg" då och bara 1 dag i skolan nu denna veckan som kommer.. Hehe, ciao ! 


Hittade lite bilder på först mig och min systers medryttarhäst De Vito, och sen lite bilder på mig och hästen Courage som jag hyrde i somras. Miss that time :/




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar