onsdag 25 april 2012

Fixar och trixar !

Hej på er ! Tänkte uppdatera lite. Jag gör egentligen inte så mycket, sitter och fixar med en såndär "My top 10...." på movie maker som jag ska lägga ut på youtube sen, bara för att. Nu gäller det först de 10 snyggaste japanska skådespelare, sen också de 10 snyggaste j-rockare. Bara för att jag är sjuk och måste underhålla mig själv med något. Ska fixa klart med det sen går jag ner i min säng och vilar lite. Börjar få ont i ögonen igen, inte bra för dom när man sitter och stirrar in i datorn såhär, men nu måste jag fixa vidare lite så vi hörs lite senare KANSKE. Puss&kram ! 

Här har ni 3 av mina favoriter av j-rockare ;) (vet inte vem som kommer först ännu)


Kanon från an cafe ! 


Miyavi ! 

Reita från The GazettE



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar